fbpx

STRESSIJUHTIMISE PRAKTIKUMID

online

Kas sul on  vahel tunne, et su puupüsti täis kalender ja lõputud tegevuste listid juhivad su elu? Kõik vajavad sinult midagi, olukorrad muutuvad pidevalt.
Tunned, et jooksed justkui oma elu lati alt läbi.  Pärast tegusat päeva oled ikkagi endaga rahulolematu ja mõtled, mis kõik jäi tegemata.

Pidev eluga võidujooks ei mõju meie vaimsele tervisele hästi. Oma vaimse vormi igapäevane treenimine muutub aina hädavajalikumaks, sest just sellest sõltub meie tasakaalukus, tõhusus, loomingulisus ja suhete kvaliteet. Vaimne vorm mõjutab ka meie füüsilist tervist ja üldist rahulolu eluga.

Kui tahad saada suuremaks sõbraks iseenda ja oma emotsioonidega ning arendada stressiga toimetuleku oskusi, siis oled oodatud stressijuhtimise praktikumidesse

Mida stressijuhtimise praktikumid pakuvad?

  • Saad teadmisi sellest, mis mõjutab stressiga toimetulekut ja kuidas iseennast selles toetada
  • Õpid erinevaid praktikaid oma stressi ja tasakaalu juhtimiseks ning saad kogeda kohalolu ja aktsepteerimise väge
  • Praktiseerime koos lihtsaid igapäevaellu rakendatavaid võtteid – lihtsad hingamistehnikad ja teadveloleku praktikad, enesekaastunne ja heasoovlikkus, tunnetega toimetuleku võtted, tänulikkus, emotsionaalse vabaduse tehnika jpm.
  • Jagub aega mõelda nii iseenda peale kui jagada ka omavahel kogemusi
  • Iga kord lõppeb väikese praktikasoovitusega vahepealseks ajaks
Praktikumide teemad
  • Teadlik hingamine kui toetav igapäevarutiin
  • Eneseaktsepteerimine ja heasoovlikkus
  • Raskete emotsioonidega toimetulek
  • Andestamine ja tänulikkus
Kus? Kuidas? Millal?

Praktikumid toimuvad virtuaalselt Zoomi keskkonnas.
Kokku toimub 4 iganädalast kohtumist, neist esimene 1,5 tundi ja kõik järgnevad 1 tund.

Maksumus

Neljast kohtumisest koosneva praktikumide sarja osalustasu on 159 eurot (lisandub käibemaks)

Vali endale sobiv aeg!

Palun märgi kõik sobivad ajad.

Osalejad räägivad:

AITÄH SULLE! Südamest!

Minu jaoks oli nende kokkusaamiste suurim mõju see, et mul on abivahendid, mis on kättesaadavad, millesse ma usun ja mida ma kasutan juba täna, mitte alles siis, kui ma saan aega, olen 10 kilo väiksem või 10 tundi väljapuhanum.

Mul oli väga hea meel, et sain niimoodi aja maha võtta ning natukene oma elu ja asjade üle mõelda. Mul oli küll segavaid faktoreid ja päris lõdvaks end ikkagi lasta ei saanud, aga eks peamegi oskama ka suure möllu sees endale aega leida.

Kõige rohkem kasutan ma nüüd hingamist (tegin seda enne ka, aga mitte nii teadlikult) ja STOP-ütlemist. See stopitamine on eriti mõnus, sest ma olen üks suur mõtete keerutaja (nii öösel kui päeval).

Stressijuhtimise praktikumid sattusid minu jaoks õigesse aega. Ma olen väga tänulik suurepäraselt hoitud ruumi ja praktiliste nõuannete eest. Suur aitäh!

Hingamisharjutus, teadlikult sisse ja välja, oli minu jaoks märgiline. See aitab mul püsida hetkes kohal, teha vajalik paus kappavates mõtetes ja ülesandega edasi minna. Mul ei ole raske teadlikku hingamist teha, see on minu jaoks kogu aeg olemas. Teen seda päeva jooksul üsna sageli, mingit kindlat aega pole, siis kui meelde tuleb. Tunnen, et mu enesetunne on sellest paremaks muutunud.

Hakkasin ka ennast kiitma (ja kui võimalik, siis kõvasti välja öeldes, mitte ainult mõeldes). Väikeste asjade eest. Kohe, kui mingi ülesanne tehtud, tunnustan ennast. See tundub mulle natuke naljakas, aga on lõbus ja annab hea meeleolu.

Ebameeldivate tunnetega tegelemine nii hästi ei edene. Mulle on keeruline neid uurida ja aktsepteerida, pigem tekib tahtmine neid ignoreerida ja kohe ära saata. Aga annan endale aega ja katsetan edasi.

Samamoodi ootavad proovimist veel mitmed teised emotsioonide juhtimise nipid. See annab kuidagi kindlama tunde, et on olemas väike varu nõuannetest, mida saab katsetada, kui tundub, et „miski ei aita“. Nende praktikumide märkmed ja slaidid on mul nüüd töölaual nähtaval kohal 🙂

Olen tähele pannud, et teadlik hingamine aitab meelel rahuneda ja pakkuda lõõgastust. Peale tööd lähen koju, panen peale mõnusa muusika, istun tugitooli ja teen sisse ja välja hingamist koos naeratusega umbes 5-10min. Väga mõnus hetk.

Sain teada, et kui inimene aktsepteerib end sellisena, nagu ta on, siis on tal võime muutuda.

Olen vahetevahel teinud ka õhtupraktikat ja jõudnud järeldusele, et alati ei olegi kerge välja mõelda, mille eest ma päevas võiksin endale tehtu eest aitäh öelda.

Mulle väga meeldis emotsioonide juhtimise nippidest mõte, et võtta endale konkreetne muretsemise aeg, ning väljaspool seda mitte muretseda. See toimib.

Mulle väga meeldis ka andestamise ja tänulikkuse küsimus, et tuleb teha rahu minevikuga.

Minu jaoks seisneb praktikumi väärtus erinevate harjutuste (hingamisharjutused, tänulikkus, enese väärtustamine) katsetamises ning püsivaks muutmises, et need kaitseks mind stressi tekkimisel.

Praktikumi eeliseks on grupi energia ja vaim, mis pakub harjutuste tegemisel toetust ning võimaldab tegevusi kinnistada. Samuti pakub grupis toimuv praktikum motivatsiooni, uusi seiskohti või ideid, kuidas ja millal erinevaid harjutusi teha.

Minu tagasiside nendele praktikumidele on väga positiivne. Ma oli veidi skeptiline, et mis ja kuidas – endaga peab ju ise hakkama saama.

Olin ja olen jätkuvalt selles sunnitud situatsioonis stressis. Eelkõige selle pärast, et tunnen puudust heade kolleegidega silmast-silma suhtlemisest.

Praktikatest võtan peale naeru ja liikumise veel kaasa lihtsad rõõmud, muretsemisele “stop” ütlemise ja tuletan endale tihemini meelde, et suunurgad oleks üleval.

info@sunergos.ee

Sunergos 2021